V: Zakaj ne službe odgovor?
Odgovor: jaz sem zelo žal.V primeru, recepcija se je povečal zaradi službo.To ni namerne malomarnosti.Prosim, pustite sporočilo o vaši vprašanje, in customer service department bo odzval, da boste čim prej, ko sem videl, je vprašanje.Prosim, odpusti mi neustrezne nege.
Q: Kako so postavke odpelje?
O: Smo na splošno zagotavljajo brezplačno dostavo (razen za nekatere oddaljene države) in plačanih express dostava.
Q: ali Lahko spremenim naročilo informacij ali naročilo prekliče kadarkoli?
A: Ko paket je označena za pošiljke, ne moremo več spremeniti ali preklicati naročilo.
Q: sem že plačala, kdaj lahko pričakujem, da bo moj blago odpremljeno?
A: plačilo po zaključeni našem skladišču, bo skupaj vaši pošti v roku 2-5 delovnih dni.Za nujna naročila, prosimo, da se evidentira in o tem obvesti našo pomoč strankam v najkrajšem možnem času.Če imate kakršna koli vprašanja dostave, prosimo, da se obrnete na našo pomoč strankam.
Q: Superstil.si Lnquire
https://global.cainiao.com
Q: China Post,DHL,Epacket ...
https://www.17track.net
Q: Slika opis
A: Vse fotografije so fotografije predmetov, ki jih bodo prejeli.Slike, ki so bile strokovno urejena za ujemanje barv toliko, kot je mogoče.Vendar pa je zaradi različnih zaslonih, barvo, kontrast zaslona in svetlost.Barva se lahko spreminja.
Obratovalnih Ur - Benetke Čas od ponedeljka do petka/ 9:30-18:30
1. Vaše povratne informacije so za nas zelo pomembna in naša motivacija. 2. Skrbimo za naše stranke in poskušali naše najboljše, da bi vam pomagala. 3. Prosimo, da nam priložnost, da reši vse težave.Zavedamo se svoje strahove in poskusite rešiti težavo. 4. Prosimo, obrnite na našo customer service pred povratne informacije.Lahko naredite vse spore prek platforme in pomagali vam bomo rešiti težavo. 5. Če ste zadovoljni, vas prosimo, da nas pregleda in povratne informacije ★★★★★.Hvala!Lep dan !