Izdelava Trunk mat -smo strokovno
Zasnovan tako, da zagotavljajo popolno zaščito za prtljažnik, je preproge lahko učinkovito preprečuje umazanijo, pesek, blato, dež, sneg in kanalizacije, da vaš avto čiste in nedotaknjene v vseh letnih časih.Ekstra debeline preproge lahko kos športne opreme, vrtne potrebščine, težkega blaga, orodja in tako naprej.
O posebnih prtljažniku avtomobila preproge:
Primerna Za Audi Q3 2019-2020 (Primerna za tovorni pladenj v najvišji položaj.)
1.Originalni avto podatki in mere, ki so natančni in dosledni.
2. Visoka kakovost materiala TPE, prtljažnik za shranjevanje mat je izdelan iz visoko kakovostnih TPE material, nestrupen in brez okusa, in ne bo škode človeškega telesa in domače živali
3. Praske in obrabo odporna, vodoodbojna, dustproof, naplavin, stroj, ki je enostaven za vzdrževanje.dolgotrajno
4. Črne barve, oblike, 100% z izvirno avto, videz je naravno in udobno
5. Narejen z ISO 9001 objektov, zagotavljanje dobre kakovosti, brez vonja, ne toksičnosti,
Opomba:
1. Če imate kakršnakoli vprašanja, prosimo, da nas kontaktirate.
2. Prosimo, preverite, ali ta element lahko se prilega na vaš avto pred nakupom .
Kako Plačati?
1.Pravkar smo sprejeli alipay na Superstil.si, plačate lahko s kreditno voziček, to ni problem.Kot vemo,alipay omogoča pošiljanje plačilnih hitro in varno online.
Kako, da poda?
Smo samo ladjo element naslov na Superstil.si.Prosimo, poskrbite, da bo vaš naslov za dostavo pravilen in rezultata.Če nam želite poslati drugi naslov, prosimo, spremenite pravilno naslov v Superstil.si, preden boste plačali.
O Carin in Carinskih Pristojbin
Kot vemo,carin in carinskih dajatev je treba plačati za vsako predmeti, če je predmet, ki je odprl in preverjene s strani carinskih v vaši državi.Naša cena ne vključuje Dajatev, Vrednost Davkov, Carinskih dajatev in drugih dajatev.Te stroške kupca odgovornost.Prosimo, preverite pri vaši državi carinski urad ugotoviti, kaj ti dodatni stroški bodo pred oddaji naročila.
Če je predmet, ki se vrne k nam zaradi kupec zavrne plačilo te pristojbine,ne bi ga poslali, da vas še enkrat, razen če kupec dokonča te pristojbine.
Če želite, nas, da pomagajo zmanjšati carinske takse, prosimo, obrnite na nas in nam povejte, kako veliko vrednost, morajo biti označene na računu.nato bomo naredili, kot tisto, kar ste rekli.
Kako slediti?
Bomo ponudili dostave številko, da boste po tem, ko smo poslati predmet, ga.lahko spremljate ta dostava številko v 3-5 delovnih dni kasneje na Kitajskem Post spletni strani.Rečeno je, da smo poslali v to postavko za vas.Prav tako lahko spremljate ta dostava številko v Post spletni strani svoje države, potem ko je ta postavka je zapustil kitajska carinska uprava.Če ugotovite, ne moreš slediti tej dostava številko v post spletni strani svoje države, morda post office ni upload dostava informacij na spletni strani ali pa se odloži za prenos,vendar je še vedno dostava zdaj.Ne skrbite, nič.
Kako, da se vrnete?
Sprejemamo, da se vrnete na to postavko, če vam ni všeč, ko ste ga dobili.Vendar boste morali plačati stroške prevozov, ko ga pošljete nazaj.Naš povratni naslov je napisan na Superstil.si, zato vas prosimo, poslati predmet, nazaj k naši pravi naslov.Če je ne najdete, se obrnite na nas,nato pa vam bomo podrobnosti naš naslov.
Kako do nadomestila?
1.Povrnili vam bomo uresničiti vaše plačilo NI IZGOVOR, če ne morete priti v to postavko na koncu.
2.Povrnili vam bomo uresničiti vaše plačilo wiht NI izgovor, če je ta postavka je poškodovana ali zlomljena v proces dostava.
3.Povrnili vam bomo uresničiti vaše plačilo wiht NI izgovor, če je ta postavka ni mogoče uporabiti dobro, vendar vas prosimo, opišite, zakaj se ne uporablja se tudi s fotografijo in video prvi.
Kako poslati?
Če ne želite, nas, da vračilo vaše plačilo, vam lahko vprašajte nas poslati novega, da boste NA ENKRAT, to ni problem.Veseli smo, da ne, dokler ne boste zadovoljni.
Če je težko za vas, da se USD plačila iz tujine,nas lahko prosite, da resent novo,potem vam bo dal novo referenčno številko.To ni problem.
Povratne informacije :
če ste zadovoljni z našimi izdelki, prosim, daj mi dobre povratne informacije in petimi zvezdicami, hvala.Če niste zadovoljni z našimi izdelki, prosimo, obrnite na nas in povej mi, kaj je problem.Pomagali vam bomo rešiti.Saj je naš cilj :100% zadovoljstvo strank.
Spora: če imate kakršne koli težave, se obrnite na nas, ne odprite spora, ker imamo sposobnost, da vam pomaga rešiti vseh težav,