Obstaja način, da so zabavo.
Moram najti način.Za kaj?Tukaj
je igra, ki bo porinil v tem svetu razmišljanje in povečajo svoje
strategija razvoja spretnosti, Labirint.Lahko rečemo, da je to način, da razvijejo
vaša pozornost, razvoj rešitev in tudi svoje načrtovane razmišljanje spretnosti s premikanjem
v načrtovani poti.
Polje Dimenzije: 34,5 x 34,5 x 5,5
Polje Vsebina: 20 ovira kosov, 4
različne barvne figure, game pad
Kako Igrati Labirint Igre ?
VSEBINA PAKETA
20 ovire
4 različne barve, igralec figure in igralno ploščo
Vedno obstaja pot ven!
Tisti, ki ugotovi, da je najkrajša pot zmag.
Pravila so preprosta.Torej, začnimo...
Cilj te igre, ki lahko igral z 2 ali 4 osebe na 81 (9x9)
kvadratov, je treba najprej doseči drugi strani.Vaš nasprotnik bo
nenehno vrgel ovire na poti, da vas počasi navzdol.Ampak tisti, ki najde
najkrajša pot ven in prečka zmaga.Vsak igralec mestih, 10 ovir
na strani igralnega polja, ki je z njim tesno povezani. (Če igra je igral
s 4 osebe, vsak igralec ima 5 ovir.) Vsak igralec ima na rokah in postavlja
na trgu sredi štartu na njegovi strani, in pripravi
določi, kateri igralec bo začel.Vsak igralec v svoji obrnite se odloči, da bo
premikanje s svojo kmeta ali dal oviro.Če je njegova ovire konča, mora dati
premikanje s svojo kmeta.Figure lahko samo premakne za eno polje v desno, levo,
naprej ali nazaj, premaknete, ki jih ni mogoče premakniti diagonalno.Figure ne morejo
premikanje skozi ovire.Vsaka ovira je postavil tako, da zavira dveh kvadratov.Cilj pri tem je, da bodisi da
lažje igralec lastnega napredka ali podaljšati pot od nasprotnika.To je
prepovedana je popolnoma blokirati nasprotnika, ki je pot, ne da bi zapustili prostor
pass.Bistveno je, da pustite vsaj eno mimo trga do nasprotnika.Če
dve figure shajalo brez ovir v med, igralec, ki je v zameno lahko premaknete
nad nasprotnik v rokah.Torej, ta igralec dobi kvadratnih prednost in
se nadaljuje na svoji poti.Figure ne morejo premakniti več kot enega kmeta.Prvi
igralec, ki doseže vsako zadnjih kvadratov, na nasprotni strani pa zmaga.
Imajo zabavno.
Cilj Dosežke
- Koncentracija Pozornosti
- Celostno Dojemanje
- Vizualni spomin
- Načrtovanje
- Strategija razvoja
- 3D Zaznavanja
- Aritmetična Spretnost
- Vizualni Koncentracija
- Roko Oči Usklajevanja