O Prevoza 1: prejemnik mora biti polno ime ali polno ime podjetja.Prosimo, preverite, da vaš poštni naslov in telefonska koda pravilna. 2: Če izdelek, ki ste ga naročili trenutno ni zelo drago, če želite, da bi dobili paket hitro.Priporočljivo je, da uporabite DHL ali EMS za prevoz. 3: Ko prejmete paket, si oglejte paket v času.Če paket je ugotovil, da so poškodovana, prosim, ohrani video dokazov.Mi lahko uporabi za nadomestila iz logistično podjetje.O Pošiljki 1: Nalogi, obdelani pravočasno, ko je plačilo za preverjanje. 2:STORITEV TRANZITNI ČAS, ki ga je prevoznik in izključuje vikendi in prazniki.Tranzitni časi se lahko razlikujejo predvsem v času turistične sezone. 3: Če še niste prejeli pošiljko v roku 35 dni od plačila, se obrnite na nas.Bomo sledenje pošiljke in dobili nazaj v najkrajšem možnem času z odgovori.Naš cilj je zadovoljstvo strank! 4: Če carinjenje pristojbina, bo krije kupec.Če niste prepričani, ali je postopek, in dokumente, ki so potrebni za uvoz, se posvetujte z lokalnimi običaji.O Garancijo 1:Za vas niso zadovoljni s predmeti, ki jih prejmemo vrne in izmenjave v roku 7 dni po tem, ko ste prejeli vaše točke in jih bo opravljal vrniti ceno ladijskega prometa, bomo obdelali vrnete zahtevo v roku 2-7 dni po tem, ko smo prejeli vrnjenega artikla. 2:Če je predmet, ki je v okvari, prosimo, povejte nam takoj, da bi za zamenjavo ali popravilo.Če zamenjava ni na voljo, potem vračilo bodo izdani z originalno način plačila.O Povratne Informacije Če ste zadovoljni z elementi in naših storitev,Prosim, Pustite nas s 5 zvezdicami, ki,najlepša hvala.