Plačilo: sprejmemo samo AliPay, PayPal in druge načine, ki so sprejemljivi za Superstil.si.Plačilo mora biti izvršeno v roku 7 dni po koncu dražbe.Prosimo, vključujejo naslednje Podatke z vaše plačilo:
- Svoje Ime in priimek [ Če živite v Rusiji, prosim, ne zamudite svoje srednje ime drugače, po meri, ki bo blok vaš element! ]
- Vaš Celoten in Točen Naslov bo Plačilo mogoče pričakovati v roku 7 dni od dražba konča.Prosim, pustite opomba v komentar ob poravnavi plačila, če imate kakšne posebne zahteve.Opomba je učinkovit le, pred odpremo.
Dostava Politike: Naročila, bo poslana v roku 3 delovnih dni po plačilu je počiščeno.Vikend in Praznik, nakupi bodo objavljene na prvi delovni dan po plačilu.To je mednarodna paket, Prosimo, dovolite 10-30 dni, za mednarodne pošiljke.Nekaj pošiljk lahko traja dlje ob vaši lokalni carinski organi.Če je vaš element, ki ne pridejo po 35 dneh, prosimo, sporočite nam, mi bomo ponovno ladja vaš artikel ali vračilo svojega denarja.Vaš naslov za dostavo mora ujemati z vašo Superstil.si naslov.Če želite spremeniti naslov, ga spremenite, preden začnete plačilo!Združite Dostava popust, ki ga ponujajo.Prosim, vas prosimo, da nas kontaktirate, za združujejo dostava popust.Za uvrstitev popusta, ena celotno plačilo mora biti v kombinaciji elementov.
Nismo odgovorni za kakršno koli po meri ali dajatve, uvozne dajatve.Uvozne dajatve in ravnanje zaračuna so na vas, če sploh!
Politika vračanja: Prejem v roku sedmih dni sprejeti brezpogojno vrniti!če vam ni všeč predmet ali predmet, ki ne ustreza, vas prosimo, da stik z nami v roku 7 dni,bomo reslove problem v najkrajšem možnem času.Za Dobro elemente,boste morali plačati za povratni prevoz in kasnejša zamenjava ladjar stroškov,Za disidirala elementov, vrne prevozni stroški in kasnejša zamenjava dostava bi bili stroški, ki jih krije prodajalec.Kupec mora obrnite na nas s številko postavke,Superstil.si " ID in opis okvare v roku 7 dni po datumu, ko je paket prispel.Ne Trdijo, bo sprejeti po 7 dneh.
- Prosimo, Upoštevajte: Mednarodna naročila lahko ob upoštevanju veljavnih carinskih in / ali uvoznih dajatev in davkov, ki so v izključni pristojnosti naročnika.
- Združujejo Dostava popust, ki ga ponujajo.Prosim, vas prosimo, da nas kontaktirate, za združujejo dostava popust.Za uvrstitev popusta, ena celotno plačilo mora biti v kombinaciji elementov.
- Prosim stik z nami preko Superstil.si prejeta sporočila, Vsa sporočila bomo odgovorili v roku 1 delovnega dne.Če ne prejmete naš odgovor, vljudno prosim ponovno poslana sporočila in mi odgovorijo, da boste čim prej.
O Nas: eMarketOL [eMarket Online] je strokovni proizvajalec in izvoznik, ki se ukvarja z zrelo načrtovanje,razvoj in izdelava vseh vrst oblačil in zaščitnih oblačil. "Muse Stilsko Shranjevanje" na Superstil.si je spletna trgovina, ki je v lasti naše eMarketOL.Nahajamo se v mestu GuangZhou, z udoben prevoz dostop.Naš strokovni štabi, dobro opremljene prostore in odlično kontrolo kakovosti v vseh fazah proizvodnje,kar nam omogoča, da jamstvo za popolno zadovoljstvo strank.Naši glavni proizvodi vključujejo funkcionalna oblačila, prilagojena delovna oblačila, anti-statični apparels, varnosti delovna oblačila, težko gorljiva kombinezon, priložnostne obrabe, funkcionalne prostem aktivno obrabe, težko gorljiva tkanine ,visoko prepoznavnost izdelkov in več.Naša poslovna filozofija je "opira na medsebojnem zaupanju in medsebojni koristi, mi lahko uspe zagotoviti našim strankam najboljše in najbolj pregledna služba".Sprejemamo majhno sojenje naročila, iz nove stranke in razumeti, kaj stranke potrebujejo in kaj jih skrbi.Obrnite eMarket Online.za Kakovost Izdelkov, Konkurenčne Cene in Odlična Storitev
Povratne informacije: Kot veste,je povratna informacija je zelo pomembno, da nas, Če ste nezadovoljni zaradi katerega koli razloga, prosimo, da ne bo hitro zapustiti negativnih/nevtralna povratne informacije ali nižje DSR.Smo trdo delati, da poskrbite, da VSAKA STRANKA 100% ZADOVOLJNA in odpravite vse težave in vedno pusti pozitivne povratne informacije za vse naše stranke.Če pustite negativnih/nevtralna povratne informacije, da bo malo za rešitev problema, je koristen način, je stik z nami,bomo aktivno rešiti vaš problem.če ste zadovoljni z izdelkom, kaj ste ga prejeli, prosim, pustite nas pozitivne povratne informacije in 5 točk DSR.Vaše zadovoljstvo je naš cilj in vaše mnenje je za nas pomembno.Če ste nezadovoljni z naših storitev in/ali izdelkov in imate kakršne koli pomisleke ali pritožuje, Prosimo, obrnite na nas pred odhodom negativne povratne informacije, ali odprite ohišje!večkrat je preprosto napake ali napačnih in bomo dela z vami, da odpravite težave kot najboljši in pošteno, kot smo lahko.Naš račun je bil nastavljen na dopust pozitivne povratne informacije samodejno.Ko bomo prejeli vaše pozitivne povratne informacije, je naš sistem bo pustil pozitivne povratne informacije.Prosim, pustite nam vaše 5 STAR POZITIVNO OCENO, če ste zadovoljni z nakupom, v nasprotnem primeru nas, prosimo, kontaktirajte.Zahvaljujemo se vam za vaše podjetje.