Vroče Prodaje Srčkan Risanka Keramični Vrč Kave 3D Ročno Poslikane Vode Pokal Z Miško Namenjen Otroka Pitje Skodelico Brezplačna Dostava
Obvestilo:
Prosimo, dovolite 1-3 mm napak zaradi ročnega merjenja in poskrbite, da boste ne moti pred naročilom.
Prosimo, razumite, da barve lahko obstajajo kromatične aberacije, kot je različnih postavitev slik.
Ker je vroč izdelek, je pogosto na zalogi.Prosimo, potrdite, pri nas pred nakupom.
Pošiljke:
Če ste naročilo, prosimo izberite način dostave in plačila za naročilo vključno ladijski promet pristojbina.Mi bomo poslali elemente, v roku 3-7 dni, ko je vaše plačilo, je končan.
Mi ne uarantee čas dostave na vse mednarodne pošiljke zaradi razlik v carinski obračun časi v posameznih državah, kar lahko vpliva, kako hitro se vaš izdelek pregleda.Prosimo, upoštevajte, da kupci, ki so odgovorni za vse dodatne carinske pristojbine, posredniške provizije, carin in davkov za uvoz v vaši državi.Ti dodatni stroški lahko zbirajo na čas dobave.Ne bomo povračilo stroškov prevoza za zavrnjene pošiljke.
Prevozni stroški ne vključujejo nobenih uvoznih davkov, in kupci, ki so odgovorni za carine.
Napovedi:
Trudimo se, da služijo svojim strankam najboljše, kar smo lahko.
Povrnili vam bomo, če boste vrnete elemente v roku 15 dni od vašega prejema elementi iz kakršnega koli razloga.Vendar je kupec poskrbeti, da predmeti, ki se vrača v prvotno stanje.Če so elementi, ki se poškodujejo ali izgubijo, ko so se vrnili, bo kupec responsibl e za takšne škode ali izgube, in ne bomo kupcu dati polno nadomestilo.Kupec poskusiti, da vložijo zahtevek z logistično podjetje za povrnitev stroškov in škode ali izgube.
Kupec bo odgovorna za poštnine, da se vrnete elemente.Pred vrnitvijo artiklov, prosimo, potrdite, povratni naslov in logistika način z nami.Po daš elemente logističnega podjetja, prosimo, pošljite nam številko za sledenje.Takoj, ko bomo prejeli elemente, bomo popravilo ali zamenjavo jih ASAP.
Povratne informacije:
Če ne boste zadovoljni z izdelkom in storitvijo, prosimo, preverite pri prodajalcu, za reševanje težave, preden slab pregled
Vaše zadovoljstvo in pozitivne povratne informacije so za nas zelo pomembni.Prosim, pustite pozitivne povratne informacije in 5 zvezdic, če ste zadovoljni z našo opremo in storitve.
Če imate kakršne koli težave z naše izdelke ali storitve, vas prosimo, da nas kontaktirate, preden zapustite negativne povratne informacije.Potrudili se bomo rešiti vse težave in zagotavljajo najboljše storitve za stranke.